R.I.P. uncle Lie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu R.I.P. uncle Lie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

R.I.P. uncle Lie

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

26 September 2008 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen werd ik rond 6 uur gewekt, op zich nniet zo bijzonder want mijn wekker gaat ook elke dag rond die tijd.. maar deze keer was het mijn nicht.. met slecht nieuws.

Halfslaperig hoorde ik dat oom Lie is overleden.. eerst snapte ik het niet want ik was te mabok.
Vanochtend is hij overleden.. de broer van mijn oma. Ik heb een half dagje gewerkt en ben daarna naar soort van mortuarium geweest, waar allemaal familie was. Beetje vreemde situatie zo.. iedereen is vanalles aan het regelen.

Mijn opa en oma komen als het goed is zondag aan. Dinsdag wordt oom Lee begraven.

kort, maar krachtig bericht lijkt me zo.

Sampai ketemu lagi.

J.


  • 26 September 2008 - 13:21

    Mart:

    Sterkte Josh & de family natuurlijk! X

  • 26 September 2008 - 13:22

    Iris:

    Gecondoleerd Joshi!
    Sterkte met het verlies..
    X

  • 26 September 2008 - 16:33

    Anni:

    Gecondoleerd Joshi...xx

  • 26 September 2008 - 18:44

    Oma En Opa Wgn.:

    Hallo Joshua,we hebben inmiddels je bericht en telefoon goed ontvangen.Het is ons gelukt om met de CATHAY PACIFIC via HONGKONG een reis naar Jakarta te boeken.We komen aan ongeveer 13,30 u.WIB,Groeten aan de hele fam.we hebben geen tijd om oleh2 te kopen!!! Ajuu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Joshua

Stage bij ING snd INA in Jakarta! 8 wkn ING 4 wkn INA. sampai jumpa!

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 27138

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 September 2014

SE Asia & Australia

16 Juli 2008 - 08 November 2008

Stageperiode Indonesia

Landen bezocht: