In a summertime... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu In a summertime... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

In a summertime...

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

28 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

jaa het is toch steeds zomer haha. alhoewel het de laatste tijd nogal wat regent. maar de temperaturen blijven lekker =)!

Laatste weekje @ Jakarta!
Heb gisteren mijn beoordeling van ING ontvangen, zeer positief: eindoordeel excellent =D!!!

Heb een super weekend gehad! Vrijdagavond naar jazzcafe geweest met wat vrienden. Goede muziek en sfeer dus was leuk!

Zaterdagochtend 5 uur opstaan om te vertrekken naar Tanjung Lesung: paradijselijk stukje @ java haha!
Helderblauw warm zeewater! Mooi comlpex en groot zwembad haha. Naast dat ook zeer mooie omgeving en vele soorten dieren&insecten ghehe.
Vanaf het strand kan je de vulkaan van Krakatau zien! Bekende vulkaan met interesting verhaal (ff googlen/wikipedia voor meer info over vulkaan;) anders wordt het verhaal zo lang haha, of noem het gewoon luiheid van de schrijver:)!)

In tanjung lesung voornamelijk gezwommen, gemountainbaiked en gegeten haha.. was er ook maar ruim 1,5 dag dus er was niet zoveel tijd!

Na een superlange terugreis van 5 uur waren we (hele familie!) aangekomen in Jakarta. Ff thuis gezeten en daarna naar Manchester United cafe geweest om Chelsea-Liverpool te kijken.. Gelukkig was het niet zo druk als vorige keer dat we er waren, dus we konden zitten :)!.

Deze week voornamelijk dingen afronden voor mijn stage&school. Vrijdag organiseert INA een golftournament buiten Jakarta waarbij ik ook meehelp.

Vanavond heeft mn neef lancering van nieuwe seizoen van zijn serie in een bioscoop,, dus daar maar ff een kijkje nemen haha.
Gisteren hebben mn ouders ING kantoor bezocht en daarna naar wezen winkelen (voor mij niet dan want deze jongen is zo'n beetje door zn geld heen:S).

En dan zaterdag naar baliiiii............ woohoo haha
After bali nog 1 dagje in Jkt en dan pulang ke Belanda!

ya back to work.
Adios. J

• 28 Oktober 2008 - 08:14

Charis:

Heeey Josh,

Wat fijn dat je een goede beoordeling hebt gehad!:D!
    Wat een leuke dingen heb je allemaal gedaan!Fijn dat het daar ook nog lekker weer is:D!

Geniet er nog maar even van! Tot snel!!

Dikke kus liefs Charis

• 28 Oktober 2008 - 11:46

Raf:

bijna naar huissssss ouweeeee jalan2 ke belanda ... opa en oma goed geland geen problemen was wel vroeg de wekker ging 3 45 maar ik was optijd..alleen tante magda niet haha daarna ontbeten bij oom johan uitgebreid ontbijtbuffet!

ciao bro

• 28 Oktober 2008 - 12:17

Martine:

EXCELLENT !!!!!! Tot snel Josh!! Die zondag ga ik niet redden ivm wedstrijden, maar er gaat sowieso snel gemeet worden!! Josh ik heb vakantie nu :-D Tot snel! X M

• 03 November 2008 - 19:06

Hartman-fam/Wagening:

Apa kabar Jozua,bos Hongkong en mama RIA,leuke tijd in Bali toegewenst.Hebben jullie CUT ROSIE van HARRIS nog ontmoet?zij kan voor goedkoop transport zorgen naar LOVINIA BEACH(walvissen kijken!).Raph.enSam.sudah makan kentang di Wgn,enak sekali.Vandaag heeft Raph.met Niels geholpen met bed versjouwen en daarna lekker bamie van OMA gemakan.How is Hongkong BOSS?going on in KUTA?Je kunt lekker eten bij KUTA PLAZA RESTAURANT,jln BAKUNG SARI 9 KUTA,tel 751833,ALS je belt komen ze jullie ophalen en thuis brengen.Goed, en niet mahal !Lunch 11 am-2 pm, Dinner 5 pm-10pm.Veel plezier dan sampai jumpa,semoga di dalam keadaan sehat walafiat.Wassalam,opa/oma