seven days in sunny.... Bali! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu seven days in sunny.... Bali! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

seven days in sunny.... Bali!

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

03 November 2008 | Indonesië, Batavia

Yaa... zomerrrrr
30+ en de zon, wat wil je nog meer haha... als ik zo temperaturen in NL hoor niet naar huis in ieder geval! Maar wel voor Do, vrienden, familie etc.!

Nog maar 5 dagen Indonesia en dan zitten de 4 maanden er alweer op! Nogmaals, tijd is echt super snel voorbij gevlogen.

Ditmaal geen cultuur toerist @ Bali haha. Zaterdagmiddag aangkomen en smiddags 3 collega's en de buurvrouw van ING ontmoet.. S avonds uitgeweest @ Kuta/Legian.
Zondag zwemmen en naar Dreamland geweest. Mooie plaats alleen jammer dat het al te toeristisch is geworden ghehe.

Vandaag maar eens lekker niks gedaan =)! Zoals de rest van de week op de planning staat ;).. mede omdat we vorig jaar ook al vanalles gezien hebben. En volgend jaar waarschijnlijk ook! Woensdag waarschijnlijk een tour richting het Noorden van Bali met als eindbestemming Lovina Beach.. maar we zijn nog aan het onderhandelen over de prijs ghehe..

Heb al genoeg oleh-oleh binnengehaald maar moet nog meer kopen volgens mij haha..

Zondag is Mr. Hartman weer te bewonderen onder de bewolking en regen en onder de 10 graden?

BYe. x J.

• 03 November 2008 - 15:03

Charis:

Heey Josh!

Het begint nu idd op te schieten!Hoe laat vlieg je?
    Geniet van jouw laatste dagen daar en alvast een goede terugreis!

XXX liefs Charis(K)

• 03 November 2008 - 15:07

Gerwin:

Hee Josh,

Zozo, dan ben je alweer bijna terug haha.
    Gaan we snel xtje stappen neem ik aan =)
    ff bijpraten met een pilsje!
    Maar geniet nog maar even van de zon en de vrijetijd! Hier schommelt het indd rond de 10 *C!!

Spreek je,

Gerwin

• 03 November 2008 - 19:13

Anni:

Michael en ik komen ff langs hoor zondag, lekker naar Rhenen City! ;)Tot dan, jeeeeeeh! :D xx

• 04 November 2008 - 20:03

Martine:

Josh, ik kan je niet komen verwelkomen.. Maar we zullen snel meeten toch? Surfze! X