Shall we go to the toilet? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Shall we go to the toilet? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Shall we go to the toilet?

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

26 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Jaa daar keek ik ook ff raar van op toen een MAN dit tegen me zei in Mall (Plaza Indonesia voor de details haha;))
Ik liep daar dus in de mall, en toen kwam er een man naar me toe: Who are you? BLaBla. en opeens: so, shall we go to the toilet? UH: NO, go away :@!

Haha, na die experience te hebben gehad was mijn weekend verder wel goed haha:P. Zaterdag eindelijk een keer uitgeslapen na een week van 6u pagi opstaan! Verder die dag naar fitnessFirst geweest (zoals elke zaterdag haha!) en daar gefitnesst, gezwommen en gebubbelt in jacuzzi. S avonds naar Manchester United cafe geweest om s avonds/snachts maar weer een avondmaal te nuttigen. En hoe is het mogelijk, na 5 weken in Indonesie daar mn eerste biertje achter de kiezen te hebben ghehe;)!Zondag naar telefoon mall geweest (Roxy voor de kenners), met 4/5 verdiepingen met alleen maar telefoons! Daarna Indonesische les en naar TamanAngrek geweest om een kamus te vinden, helaas niet gevonden. (bahasa Belanda/Inggris - behasa Indonesia)
Maandagavond na een dagje zwoegen bij de ING voor de ontspanning (nouja inspanning: PANAS!) futsall gespeeld met totaal onbekende gasten haha, maar ze hbben me uitgenodigd om vaker te komen spelen haha.

Zit nu alweer 6 weken in Indonesie en vermaak me nog prima! Elke dag met de bus gaat nog steeds goed. Alleen de lange wachtijden heen en terug zijn soms wel frustrerend, maar onder het genot van muziek is het best te doen.. HAha en natuurlijk elke dag het "rode loper moment" in de busstation als je langs de rij achter aan moet sluiten. Ja hele rij kijken: bule!

Volgende week alvast een week bij INA stage lopen ivm met vakantie van collega waar ik mee samenwerk, dus nog ff uitzoeken hoe ik daar terecht kom.

Saya mau tidur! Sangat ngantuk.
Sampai jumpa.
Josh

Ps. voor degene met het prachtige kado de camera;) haha er zijn meer dan genoeg foto's gemaakt alleen uploaden is zo traag als ik weet niet wat.

Adios.

  • 26 Augustus 2008 - 15:50

    Anni:

    Dat belooft dan wat voor als je terugbent! Ga je tijd maar nie verdoen met uploaden, je hebt wel betere dingen te doen zo te horen :D
    Ciao, x

  • 26 Augustus 2008 - 17:09

    Milou:

    Zo..jij vermaakt je daar wel prima zo te horen! Leuk leuk:D Blijf maar komen met die verhalen van je, is namelijk leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt..haha en die foto's, die komen vast wel een keer..
    kuss milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Joshua

Stage bij ING snd INA in Jakarta! 8 wkn ING 4 wkn INA. sampai jumpa!

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 27143

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 September 2014

SE Asia & Australia

16 Juli 2008 - 08 November 2008

Stageperiode Indonesia

Landen bezocht: