Oom Titoet, oom Titoet? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Oom Titoet, oom Titoet? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Oom Titoet, oom Titoet?

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

18 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Haha. ja oom titoet, zo word ik genoemd door dochtertje van mijn nicht.

Ben net terug van een weekend in de Puncak. Ben super verkouden dus niet gezwommen deze keer haha. Vanwege onafhankelijkheidsdag waren er allemaal spelletjes in de dorpen. Panjat Pinang, klimmen in een "boom"/paal met olie en bovenin allemaal kado's. Grappig om te zien haha! Vandaag ook nog via smalle bergweggetjes naar mooie omgevingen geweest. Mijn internet op laptop @ home is super traag dus foto's uploaden duurt uren. Ga nog wel een keer naar hotspot plek om daar proberen foto's up te loaden!

Op stage gaat het ook goed. Afgelopen donderdag en vrijdag voor het eerst alleen op afdeling gezeten omdat collega op training in Singapore was! Ging wel goed, alleen soms beetje stressen omdat ik niet wist wat ik moest doen als iemand (klant, magazine) me wat vroeg geheh. Maar toch nog goed gekomen!
Naja. verder elke dag genieten van het heerlijke eten hier tijdens de pauze;). Morgen weer lekker de stampvolle bus in =)!

Ik en Sain (man van mn nicht) hebben ook nog een gitaar gekocht haha (8 euro, goed te doen toch!?). Hij heeft me wat akkoorden geleerd dus ik probeer daarmee wat te oefenen haha.

Saya mau tidur! Selamat malam!.
Josh

  • 18 Augustus 2008 - 15:16

    Michael:

    Hey chef!

    Hier weer een bericht van mij, na de vakantie! Daar gaat alles lekker dus! Hier gaat het leven binnenkort ook weer beginnen! Anni zit nu in Portugal, dus ik kijk reikhalsend uit naar de foto!

    Veel plezier nog daar!

    Michael

  • 19 Augustus 2008 - 11:24

    Rina En Co.:

    Hai oompie Titoet,

    apa kabar, jeetje Joshua, je maakt een hoop mee daar, leuk hoor. Is toch anders als dat je met familiebezoek daar bent.

    Enne...keyboards.... zingen en nu gitaar erbij .... de band gaat er zeker komen....betoel!

    Wat communiceer je met de mensen van het magazijn? Bahasa? of Engels.... of handen en voeten, hi, hi kom je ook ver mee.

    GRoetjes vanhieruit en sampei jumpa,
    Rina & co

  • 20 Augustus 2008 - 08:39

    De Wageningers:

    Hallo oom TITOET !!??
    Hoe komt Keila aan die mooie naam voor jou ?Sekarang sudah ganti nama
    baru, boleh juga deh!Sudah berapa kali di pijetkah ? Di kantor semua ada baek2 aja,kirim salam dari Wageningen yah!Mungkin tahun depan bisa ketemu di Jakarta!Selamat bekerja dan semoga selalu SENANG2 di GG.CU.

  • 20 Augustus 2008 - 09:14

    De Wageningers !:

    "Hallo J.H.
    wah,boleh juga sekarang sudah bisa maen GITAR dgn SAIN.Nanti bikin orkes untuk kenang2-an,dan maen ky-bord !Tentu sselalu bikin musik di balkon pada waktu malam ! Asik banget deh.CU

  • 26 Augustus 2008 - 15:22

    Anni:

    Joshi!!

    Hebben Annie en ik ff foto gemaakt IN de Nederlandse kroeg in Portugal met onze Annie-shirts aan! JAJAJAJA! We wilden er nog meer maken maar Annie had onwijze hoofdpijn en was laatste avond, dus hebben er al vroeg een einde aan gebreid, helaas. Toch 2 fotootjes gemaakt om jullie tevreden te houden;) Pff, maandag zit ik al van half 11 tot half 6 op school Joshi, meteen dik aanpoten. En nog meer slecht nieuws: oplevering INA is uitgesteld! Wat een sjakies daar! Pfff! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Joshua

Stage bij ING snd INA in Jakarta! 8 wkn ING 4 wkn INA. sampai jumpa!

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 27141

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 September 2014

SE Asia & Australia

16 Juli 2008 - 08 November 2008

Stageperiode Indonesia

Landen bezocht: