Indonesich leven - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Indonesich leven - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Indonesich leven

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

11 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Selamat Malam;)

Ondertussen word ik lekgeprikt door 10tallen muggen=)!

Dit weekend 2 bruiloften gehad haha, dus veel gegeten! Voor de rest wezen fitnessen @ Fitness First en naar Manga dua geweest.. Heb ik ook maar een abonnement op genomen vanwege al dat eten hier;). Mooie fitness first locaties hier, wordt alleen gek van al die personal trainers die hun zakken willen vullen!
Het is wel grappig om te zien dat al die mensen hier zo nieuwsgierig zijn, wordt bijna elke dag wel in de bus aangesproken met de vraag: waar kom je vandaan haha;)!
Verder is de eerste werk week snel voorbij gegaan.. ben nu bezig met een analyse van de PR activiteiten van ING sinds 2007. Verder werken er leuke collega's. De busreis is altijd super druk dus daar word ik wel altijd gek van.
Het is jammer dat ik 10 November al weer met school moet beginnen, aangezien mn ouders ook komen en we nog naar Bali enz. gaan! Dus ff kijken hoe dat geregeld wordt..

sampai jumpa!
Josh.

• 11 Augustus 2008 - 17:22

Charis:

Heeey Josh!

Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat!
    Dus je bent nog sportief ook...;)!Haha! Geniet er maar lkkr van!

(K)liefs Charis

• 11 Augustus 2008 - 17:32

Anni:

Joshi!! Balen van dat schoolrooster joh, misschien kun je wel iets regelen ;) Of begint je cursus Outdoor wel iets later ofzo...who knows! ;)
    Zal raar worden strakjes, als we allemaal weer naar school moeten en jij bent er nie!!
    Je bent gewoon als allereerste van ons allemaal al aan het werk als 'communicatieadviseur', toch wel vet! :D
    xx!

• 11 Augustus 2008 - 20:32

Gerwin:

Hee Josh!

Klinkt leuk allemaal ;-) Lijkt me wel een leuke ervaring daar allemaal! En heb net ff op weer.nl gekeken, en er staat regen op het rooster voor jakarta =P

En hopen dat Bali doorgaat, schijnt super te zijn daar!

Succes nog!

Gerwin

• 11 Augustus 2008 - 20:33

Gerwin:

Hee Josh!

En hopen dat Bali doorgaat, schijnt super te zijn daar!

Succes nog!

Gerwin

• 11 Augustus 2008 - 20:38

De Familia:

de groeten uut rhenen whoaaaa.. parijs was top ! hoe is het daar jongen... ! pelan2 we mailen..ciao

• 12 Augustus 2008 - 10:47

Floor:

Joshhhhhh ik ben trots op je!!

• 13 Augustus 2008 - 17:12

Ton En Diana:

heeey josh
    zo te lezen is het erg leuk daar.
    veel feesten is niet verkeerd, maar let op je lijn he;)
    Leuk om te horen dat je het op je stage ook naar je zin hebt.
    heel veel plezier nog daar, en we houde contact.
    Groetjes uit rhenen