Indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Indonesie

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

29 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Selamat pagi,

Uh, ff denken wat ik ook alweer gedaan heb deze week, aangezien de tijd nu snel voorbij gaat!
Ik ben hier alweer bijna 2 weken en vermaak me hier prima.

We vertrekken zo naar de Puncak (bergen) om daar tot en met morgen te verblijven. Lekker zwemmen enz.

Vrijdag ben ik naar de Monas (monument) geweest, ik was er vorig jaar ook al geweest maar toen konden we niet meer naar boven ivm sluitingstijd. Deze keer ben ik wel naar boven geweest (132 meter ofzo), mooi uitzicht over Jakarta!
Zaterdag wilde we presidentieel paleis bezoeken, maar er gelden daar kledingsvoorschriften. Alles wat ik aan had was verboden om te dragen als je naar binnen wilt haha! Dus volgende week maar weer proberen in "formelere" kleding!

Afgelopen zondag zijn we eerst naar het voetbalstadion geweest. Erg groot en druk, maar ook een oud stadion. Na het bezoek aan het stadion zijn we naar de dierentuin geweest: Ragunan. Een grote dierentuin met veel dieren, alleen niet alle dieren worden even goed verzorgd lijkt me zo. Ook de dierenshows (met otters en andere dieren) leek meer op dierenmishandeling. Er was wel een heel mooi gedeelte speciaal voor apen, met gorilla's, orang oetans etc. Gister hebben we 2 uur bij een telekomprovider gezeten!(1 uur wachttijd haha;)), maar als het goed is heb ik nu alleen nog een kabeltje nodig voordat ik kan internetten @ mijn laptop, en dus ook mijn foto's kan droppen @ internet (hopelijk haha!)
Verder heb ik nog wat winkelcentra's bezocht en het een en ander gekocht. In 1 winkelcentrum, grande plaza Indonesia (dacht ik) hadden ze een show met dansende fonteinen, was wel erg grappig om te zien!
Over een week beginnen met stage, dus daar maar op afwachten en hopelijk begin November naar Bali!!

Saya pergi ke Puncak!
Sampai jumpa.
Joshua

  • 29 Juli 2008 - 12:01

    Iris:

    Joshi!
    Wat klinkt het heerlijk zeg je tijd daar en je bent er pas 2 wkn! Kan je nagaan.. Ach straks zal je wel hard moeten werken, goed dat je nu je rust pakt!

    Hihi en tsja wat die dierentuin betreft, nu moet je niet alles gaan vergelijken met Ouwehand in Rhenen he, waar jij die beesten verzorgd ;)

    Okee ik hoor snel weer wat van je, veel plezier en succes daar!

    Liefs, Iris

  • 29 Juli 2008 - 14:15

    Anni:

    Whaha, Iris heeft gelijk: niet vergelijken! :P
    Ben zeer benieuwd naar je stageplek...!x

  • 29 Juli 2008 - 14:26

    Boss Hongkong:

    jakarta is warning now de boss is coming soon vacantie periode doorgeven 22102008-t.m 17112008 jakarta time hoor je volgende week tevens het plan, kijk maar vast in de krant voor boeking naar bali

  • 29 Juli 2008 - 15:19

    Michael:

    Hey chef!

    Dat klinkt erg goed! Leuk dat je binnenkort foto's kan droppen op internet!

    Als ik je verhalen over de dierentuin zo hoor is dat een ideale verblijfplaats voor Wimpie!!!

    Spreek je snel weer chef!

  • 30 Juli 2008 - 11:05

    Ton /diana .en Kids:

    nou jos zo te zien heb je het
    goed naar je zin daar
    nou veel plezier met je stage en vakantie tot horens groeten ton/diana en kids

  • 31 Juli 2008 - 16:32

    AnniE:

    Ha Joshua,
    Zie nu pas op hyves dat je ook daadwerkelijk een waarbenjij.nu hebt :) Leuk, kan ik af & toe je verhalen lezen! En het klinkt tot nog toe allemaal goed! Veel plezier!

    Sampai bertemu lagi!
    Liefs,
    AnniE

  • 31 Juli 2008 - 18:25

    Fam; Linder.:

    Beste Josh goed naar je zin zo te lezen wel he wij gaan morgen naar oosterijk nou jongen tot ziens en vel plezier met alles groeten van, joel carla john

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Joshua

Stage bij ING snd INA in Jakarta! 8 wkn ING 4 wkn INA. sampai jumpa!

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 27154

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 September 2014

SE Asia & Australia

16 Juli 2008 - 08 November 2008

Stageperiode Indonesia

Landen bezocht: