Eerste werkdag.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Eerste werkdag.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag..

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

04 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Selamat malam,

Zoo. vroeg opstaan vandaag. 06.00 = 01.00 Nederlandse tijd haha!
Met de bus naar het kantoor geweest, ja aandachtspunt: lange jongen in pak!

Eerste werkdag ging aardig snel voorbij. Vooral veel informatie gekregen over de activiteiten waar ING op het moment mee bezig is en wat ze gedaan hebben. Ik heb ook nog contact gehad met een magazine voor plaatsing van een advertentie haha. Het lijken me aardige collega's en je hebt een mooi uitzicht over de stad.
Morgen een afspraak met INA voor stageperiode daar. Waarschijnlijk is het 2 maanden bij de ING en 1 maand bij de INA. Woensdag een lunchmeeting haha, voor het eerst een stropdas om oeioei.

uh, en verder haha. Gister naar een straatfestival geweest in Zuid Jakarta. Lijkt aardig op de Nederlandse Pasar Malam. Leuk, maar erg warm! Zaterdag voor het eerst alleen met het openbaar vervoer naar Plaza Indonesia(winkelcentrum) geweest. Erg veel toeristen daar.
En ik las vandaag dat Do dr haar heeft geknipt dus als iemand een foto heeft, mag die m mailen hahah!

Sampai jumpa lagi
Joshua

• 04 Augustus 2008 - 13:51

Michael:

Chef!

Goed te horen dat het allemaal goed gaat daarzo!
    Terwijl jij aan het werk ben ga ik morgen lekker Alanya onveilig maken! Dat wordt weer alleen maar in het zwembad hangen met vele korte pisttoppen bij de bar! Ik spreek je volgende week wel weer man!

Mzzl

• 04 Augustus 2008 - 14:21

Patrice:

Joshua, leuk zo'n blog.
    Succes daar,

x

• 04 Augustus 2008 - 18:25

BiggBossHongKong:

Hoezo reactie al die office babes zeker heb je wel geoefend met je stropdasje wanneer komen er foto,s trima kassi baik and we meet again the boss is onway

• 01 September 2008 - 01:56

Stephanie:

Hoihoi,

Leuk dat je ook stage loopt in Jakarta! Philips zit bij de kruising van Buncit en Pejaten. Ken je dat? Waar zit jouw kantoor?

Groetjes, stephaniesudiharto.waarbenjij.nu