Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Jakarta

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

20 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Selamat sore

Ff een weekend update haha!
Vrijdagavond zijn we wezen eten op de 10e verdieping van een gebouw, skydining. Daar heb ik ook nog de Indonesian Idols gezien haha. En een hoop gillende die hard fans!

Op zaterdag zijn we naar Ancol geweest, een groot entertainment park met kleinere parken erin.
We zijn naar een soort water zoo geweest, erg leuk. Er waren allemaal shows met dieren, zoals dolfijnen, zeeleeuwen. Nadat we het park bezocht hadden zijn we in een kabelbaan geweest, met zeer mooi uitzicht over Jakarta en de zee bij zonsondergang!

Vandaag(zondag) zijn we naar een winkelcentrum geweest, splinternieuw met veel dure winkels. Het ligt pal naast mijn gebouw van de stage dus na mijn stage kan ik daar ook nog wat tijd rond brengen, zoals fitnessen.

Zometeen ga ik naar een bruiloft van een vriendin van mijn nicht. Schijnt totaal anders te zijn dan een Nederlandse bruiloft! dus ff afwachten!

Helaas kan ik nog geen foto's online zetten, omdat ik nog geen internet op mijn laptop heb hier! Ik gebruik nu de Pc van mn neef, die probeert iets anders te regelen met internet zodat ik ook op mijn laptop kan internetten!

Fijne vakantie!
BYE josh

  • 20 Juli 2008 - 11:04

    Michael:

    hey Chef!

    Zo te horen vermaak je je dus prima daar! Lekker hoor!
    Wou dat ik daar nu ook was, had ik in ieder geval niet zo'n last van die regen!
    Veel plezier op de bruiloft chef!

    mzzl

  • 20 Juli 2008 - 14:02

    Anni:

    Als je internet op je laptop hebt kun je mooi je site ff pimpen ;)
    Veel plezier! x

  • 20 Juli 2008 - 20:26

    Samuel:

    JOs ;) als je je foto's heb zal ik wel een foto- film maken voor de familie.
    NOg veel plezier daar en we houden contact.
    Cia0 <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Joshua

Stage bij ING snd INA in Jakarta! 8 wkn ING 4 wkn INA. sampai jumpa!

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 27155

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 September 2014

SE Asia & Australia

16 Juli 2008 - 08 November 2008

Stageperiode Indonesia

Landen bezocht: