Bali here we come - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu Bali here we come - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Joshua Hartman - WaarBenJij.nu

Bali here we come

Door: Joshi

Blijf op de hoogte en volg Joshua

14 September 2008 | Indonesië, Batavia

haha jaa duurt nog wel iets van 7 weken, maar ben toch blij dat dat sowieso vast staat! Na 3 maanden stage dan ff chillen @ bali. Gister hotel en tickets geboekt =).

Deze week bij ING snel voorbij gegaan.. maar ook wel vermoeiend. prijzen voor advertenties gezien waar je hiervoor een villa kan kopen haha! verder vergadering en rondleiding gehad bij nieuwe newspaper in Jakarta, was wel leuk om te zien!

Aankomende zaterdag heb ik met wat collega's van ING een boekdonatie in samenwerking met SampoernaFoundation. We gaan naar een basisschool om schoolboeken te doneren.. komt waarschijnlijk ook in de krant dus wel leuk haha!

Gisterenavond naar ManU cafe geweest om ManU-Liverpool live te zien.. was super druk vergeleken met de laatste keer. Indonesische "die-hard hooligans" die clubliedjes van manU zingen, is grappig om te zien haha! Alleen beetje jammer dat ze geen alcohol schenken daar ivm ramadan, maar is ook wel te overleven haha!

haha uhm.. meer heb ik niet echt te melden denk ik.. voor de rest rustig weekendje. uit eten geweest en les gehad. naar mall geweest om voor huizen te kijken voor mn neef. dat was het wel zo'n beetje ghehe.
Vanaf morgen laatste 6 wkn van stage. 3 bij ING en 3 bij INA.. tot nu toe erg naar mijn zin dus denk dat die 6wkn ook zo voorbij vliegen! foto's staan @ mijn hyves.

sampai ketemu lagi.

joshua.

• 14 September 2008 - 14:57

Anni:

Klinkt goed Joshi! En chill van Bali :D xx

• 14 September 2008 - 18:56

Fam.Wageningen.:

Hoi Jozua,fijn te horen dat je zo SENANG bent in JKT.Tenslotte was alles toch wel een beetje vreemd voor jou,maar je hebt je wonderwel PRIMA aangepast aan het Indon.leven.Prima hoor,we hebben een kleinzoon om wel een beetje(veel)trots op te zijn!!!Je komt misschien wel in de krant.Mooi hotel geboekt in KUTA/BALI,schappelijke prijs voor 3 personen en 7 dagen luieren.Ben je hier in Europa voor 1 persoon kwijt!Geniet maar lekker met je ouders,je kunt NU DE TAAL goed spreken en maar tawar2 ja.! Heb je de begrafenis van oom BONGSANG meegemaakt?Dat is altijd een hele ceremonie die dagen lang duurt,bagus sekali untuk pengalaman en dan had je meteen het graf van opa Alfred Hartman kunnen zien,dat is vlak naast oma APOH(jouw overgrootmoeder).Sekian dahulu berita dari Wageningen.Sekarang di Holland banyak hujan dan DINGIN.Siapa tau oma dan opa nanti LARI ke JKT!!!
    Salam manis dan sampai jumpa di EMAIL!!!Doei...

• 15 September 2008 - 08:25

Gerwin:

Hee Josh!

Lekker hor tripje naar Bali! Lijkt me heerlijk daar..

Ma je laatste helft is van start begrijp ik, gaat wel snel!

En zaterdag je vriendin nog gezien bij Fuze haha. Hoor ineens ''Gerwin'' kijk ik eens goed staat Dominique daar =P lol.

Magoed, veel plezier nog daar.

later